Solen är långt borta

asså ja förstår verkligen även om jag verkligen hoppades på att det itne skulle vara så.. o nu börjar träningsverken krypa i jumskarna. mumma ? nope. livet har en sol även o den just nu är bakom molnen! det tar itne slut här. lr hur.. natten kommer va lång men det kommer en morgon med skola och alla underbara typer! så på ett sätt är jag glad, jag har er och fortfarande dig fast på lite längre avstånd! Det är bra. han är fortfarande underbar oh go och i mig min även om han nu bara är en vän. iof så hopaps ja bara på ett så länge men tar det som det kommer :)

Om det ska vara vi så kommer tiden så småningom!

Kommentarer
Postat av: Annna :)

:) bra tänkt johanna ! <3

2009-01-12 @ 22:49:09
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0