TAAGG kanske !?

jahadå ;) visst är det tagg. men ganska lagom tagg än så länge.
Än så länge bara vaknat, duschat och fixat.. har vart ngn filur hos oss och tvättat våran matta :S demonstration, o självklart försöker hon få oss o köpa massa. va det nu var. jag vgade inte visa mig föränns nyss typ. haha
ne men ja har haft annat för mig än o se odm försöka få bort min o affes silver... de såg inte klippningen. fan va tur.. hade kunnat få tråkiga konsekvenser och ja skulle behövt berätta alltihopa.
aja nu är det pack som gäller sen blir det stan med martina först och sen elliNOR :D
Och ikväll blir det att fira Linn och Lina brudarna någonstans i huskvarna :D Hoppas det blir trevligt.

Gårdagens citat av Jocke ^^
"Risken med att vara rolig är
att folk tror att man skämtar."
Smart smart ;)

Ha en kanon dag!
bbfn/

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha hade itne vart bra om silvret framkommit ;)

2009-01-17 @ 14:51:49
Postat av: Anna :)

TAGGELITAGG :)

2009-01-17 @ 16:22:21
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0