uttråkad

har typ panik. sjuk är nog det tråkigaste man kan va.. och mår ju inte direkt bättre.. hejja att jag typ glömt hur det va o va såhär sjuk. turen hade väl kommit till mig.

nu hoppas ja på att den positiva turen ska komma också.

Sometimes it feels like the worlds on my shoulders
everyone´s leening on me
sometimes it feels like the world´s almost over
....but then it comes back to me. :)

anna ringde precis. men nu ska ja försöka trassla ut mig ur datorsladden o täcket :S

kanoners ;) halv sex vid tic a tac. haha nu ska dator två bli ut


Kommentarer
Postat av: Josse

Johanna :O visste inte att du hade blogg^^ Nu kommer jag läsa den varje dag så hoppas att du fortsätter att skriva vettiga saker :) sööto <3

2009-01-14 @ 22:25:35
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0