dagsuppdatering

från jobbet dårå ;)
allt för ellis skull om bruden fortfarande håller sig inne! krya babe<3

ne men ja sitter o diggar till rix fm och always on my mind.. vem är det. arash ? kanske.. rixfm låtarna går en på nerverna snart!! daaaaaaah.
har kämpat som ett as nu på morgonen här på jobbet men måste nog ta de lite chill så att ja kan göra gräsklippningen o de EFTER jobbet så det blir extra penning. man får inte va dum!
gym sen efter.. lär ju inte va hemma för tidigt men blir la bra. hoppa rätt i sängen.kan gå runt i mina nybytta röda converse med!

saker förvånar o känns bra:)
SÅ LÄNGE JA LEVER HOPPAS JA!

Ne men nu taggar ja sönder tatuering.. två alternativ o tagget till tusen! navelpiercing taggat också till fullo. helt sinnes. men fan va hett det är med tatuering o piercing och en solbrun kropp. fett hett :D
men som sagt. vänta på att de här otursmånaderna ska gå över så ja kan görat!

får förmodligen jobba lite nästa vecka med så då kanske ja har råd :)

Något går mig på nerverna.. serre igår pallade ja inte. gick o la mig o sket i alla!!! fjant familj ibland.


BABY/

Kommentarer
Postat av: Elli

Den gör min dag ska jag säga dig! <3

2009-07-02 @ 08:52:41
URL: http://elliinorkarlsson.blogg.se/
Postat av: lina

hallå bruden! du nu säger jag bara såhär, vi mpste fan hitta på något snart! asså snart verkligen!



Jag saknar er alla och hoppas vi kan göra nått kul i sommar åka iväg eller nått!



är du på? :D <3

2009-07-03 @ 09:53:33
URL: http://linawettergren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0