Nu taggar vi vm

jaao. cross vm i helgen o tagget ligger högt :D får la se vilken dag ja åker dit.. pappa säger fredag.. men då är de ju grill med martina o anna... så najnaj.. ja vägrar.. men måste ställa husvagnen då annars får vi ingen plats :S
aja.. löser sig.

jobbet nu igen..som vanligt.
åkte hit en sväng igår kväll för att jag skulle rensa ogräs. fick fly efter en timme för myggen åt ihjäl mig. om det är ngt ja hatar så är det mygg!
aja hem igår och myskväll med bror :) film hyrde vi som avnjutades med X-cider . HAHA Yes man! haha jim carrey är alltid bra. Litelite alkohol lr?! LR tar vi en ReeeeeedBullullullull!
serre nu har jag och bror bästa kontakten ever! förråd? byta mot en öl! jo men ja trodde ja skulle skadas av CHOCKEN.
MA:men det är inte så det funkar?
ja: jo
Ma:jooo
MA:Men detta funkar itne
Ja: NE
MA: nee
ma: så här gör man inte iaf
ja: joo
Ma: joooo.
haha ja dog av skratt. för bror kunde inget men svara som mig.. gälet kul ju!

ivkäll blir det nog cross om vädret håller i sig o ja inte ska jobba.. två val. pengar lr nöje! nöjet är ju ändå cross så får se :D

SKa kämpa vidare! men sn'älla folket uppdatera era bloggar. ja sitter här o kollar tomma bloggar hela dagarna nu ju!

Puss babes/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0