Tisdag?

jo visst. o en aldeles lugn sådan. vakant upp efter en sköhetssömn.. njaa. svårt o sova. lite ensamt sådär på natten. gillar jag inte..men vad annars ska amn göra. ikväll blir också en ensam natt men på onsdag blir det andra bullar.. brudarna ska till linn o umgås. att man längtar elller :D
aja nyss vart det frulle. tagget att åka upp o klippa gräset på pappas jobb är väl inte för söndertaggat men måste göras så får väl göra det när maten har trillat ner lite. springa med kanske ? njaa. gå en runda duger gott.
ska väl fortsätta med rum fixet som jag och anna påbörjade igår.. sjukt vilken impuls vi fick. hon vart endast där i 30 min o vi han flytta min bokhylla o tömma ut alla grejer. mysigt.ja e så dum ja e så dum!

ska kila o fixa snart men först e lugn stud vid tv:n.
ha en bra dag :)
pusss

ville mest bara säga shake your boodie!

Kommentarer
Postat av: Martina

men svara på ett sms har du inte tid med? ;)

<3

2009-07-28 @ 12:43:24
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0