Att det är dags

och välja sitt egna spår nu känner jag... ja menar.. life is life ! naa naa naa naa na!

nytt ord på gång av mig o elli.. lite koff idag ? då är det skit lr ? kan tänkas o faan pååt.

lägret va LA kul... njaa lite upp o ner o alla drog tidigare typ. några enstöringar är kvar där borta i skövde iaf ;)
lilla mor var snäll och hämtade oss. helt hopplöst o va där borta o tagget vart nere på noll. igår var tagg men inte idag..
men vilka vann på tecknet igår !? jo självklart ja o elli.. utklassning skulle jag vilja säga ;)  Men som sagt sjukligan invaderade lägret o vart a åtta pers kvar nu typ...blev dock lite ledsen över att lämna liljohn. han skulle ju följt med :D

kom hem, lagade mat till familjen. mys o så. nu är det städ med goo musik av agge! Krya på henne massa med!

Imon blir det jobb träning städning fix o så.

If you want me to wait, i will wait for you..

har haft ett par saknar dagar nu o de är inte kul :( fattar liksom inte fortfarande.. hur mycket jag än funderar så det bara svagare. o är dt det jag vill?

MEn puss babes

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är söt :D <3

2009-06-07 @ 08:28:54
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0