BITCH09

Beach eller Bitch..

om man inte kan läaa in stöten på beach 09 så får man la agera bitch.. sak samma lite. man kan ju vara bitchen på beachen...
okej jag är trött och mätt.
Har tryckt i mig X antal bullar idag! Mina bullar tom.
Sen möttes jag av en sjukt bra överaskning. ja vaknar till liv efter en lång stunds sömn.. ngn knackar på dörren. Affe kommer in. med en godispåse i handen ! naaaw ängel är det rätta namnet! Blev så glad att hon tänkte på mig. visste inte ens att hon visste att ja var sjuk. Då blev jag glad.

ner o taggade me aktivise. nog kom tagget tillbaka iaf. lite massage och sedan blev det upp o stränga lite mera på gitarren.. ja SKA lära mig. Det är schtek.

jo men ja har inget o göra därför sitter ja här o gör inlägg efter inlägg. men änder ju saker även att man är sjuk..

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0