HatarHatarHatar

skador :/ ...

Tkr synd om lilla bror som fått fraktur i tummen.. när ska det bli hans tur att lyckas :/ Han är verligen värd att göra det. Min macki. Först uddevalla o nu sundsvall.

så ikväll blir det att försöka taga tillbak honnom till livet..
håller på att göra bullar som kanske kan muntra upp honom.

DAgen började med att jjag vaknade av att mor ringde. hade ingen röst så kunde inte svara. gick upp o kände mig död. ser ett sms av pernilla om jag ville hämta upp henne o vilmer när jag skulle till mormor. jo emn visst. så ja kilade iväg o hämtade dom. Lille vilmer sitter o kör "händerna i taket, så klart! med ig i bilen. haha nästan iaf. så mysig o ha han i sitt knä sen också. vi var hos mormro ett tag sedan åkte jag hem. hämtade upp anna ! fick ett uperfint armband av henne. taack gumman <3 lite prat prat.

Nu bir det att ta det lugnt. springa ikväll kanske. men känner ngt i halsen.. hmm får se. vill att familjen ska kom nu. men dom kommer nog itne föresn nio.stackars bror :/

Nu måste jag kila o fixa bullarna. kanske kommer bild hahah.

tjing pååt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0