NÄÄÄJS

Sjukt nääjs!

Har umgått med bror idag efter att jag kom hem från skolan.
sen vid fyra tog jag minibussen upp till linnea. vi åkte på picnic till domsand o ändå till bottnaryd kom vi. mysig stund o tagg på napa!

kommer hem.. våran motor skär i audin :( ja fick självklart damp ! skrek och gormade att ja aldrig tänkte gå ur mitt rum för att de förstörde min vecka.. går in i mitt rum stänger dörren! på med cp hög aggetagg!  mor in kommer n efter ett litet tag. sänk musiken johanna. ja bara NEEEEEE tänkr ja inte om du tror det ! aldrig!
jo sänk nu... ja sänker.. Du får låna pernillas bil! vi har nog till o med hunnit köpa den tills torsdag!
BAMSEKRAM till mor för att hon räddat veckn o att jag blev glad :D

NU är tagget på topp igen ! o växjö o sälen här kommere vi ffs :D

Ting pååt

Kommentarer
Postat av: Anna :)

Haha typisk johannareaktion <3 :D!

2009-06-08 @ 22:57:39
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/
Postat av: Martina

växjö o sälen blir la heelt galet eller ;D

och på tal om växjö, vi måste fixa nåt i present åt the student ;)

2009-06-08 @ 23:41:15
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0