SP2B

stört bra klass vi har! klassfest i onsdag.. lr först måste jag ju tala om att jag och mor var o köpte pernillas bil i osdaag kväll!!! :D yeaaay.
men som sagt. klassfäääääääääääääääääääääääääääst! stört himla kul hade vi o tagget på topp! kommer b li ett underbart sista år verkligen!
sen vidare till centrum vilken också var gäälet nnääjs :D taxi hem sedan.

torsdag var det skolavsluötning och sedan växjö. mollan tog studenten o var jätte fint o se på hennes student o så bästa sällskap med martina o affe.

på kväll lekte vi följa john med bilar . Det var john, elli o martina o ja.. :DD

idag så har det var chill.. njaa allt ifrån. tagget på t för brorsan i morse. sluta nian gör man inte varje dag. så mellan allt pack av failjen så vart det fix. sen så till kyrkna där dom fick sia betyg o sånt. hem fort som faen o snabb fika med filj o mormor. macki fick en as nääjs klocka ;)
sen fort till konsum,solrosens, o  ica. in till huskvarna o sanda o ge rosor :) brabra.

 Sen har jag bra vart med martina. mycket bra var det! mat gjorde vi o färgae mitt hår. har det på mig så blir spännande. sen ksa vi till jim. killen fyllde ju 18 i onsdags!

Bara för att elli är på jukkola!?!? :D

puss pååt

Kommentarer
Postat av: Anna

Wiiiiiiiie :) <3

2009-06-13 @ 13:56:23
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0