Vart är solen?

kan den vara borta.. jo då .men här sitter ja med mina ny inköpta brillor. måste ju taggga känslan har aldrig riktigt försått mig på detdär med solglasögon innan..

Blev lite annat i staden också..så nu är pengarna slut.. o lönen kommer ju inte förän 25:e.. o för en gång skull är ja taggad på at åka upp o klippa gräset hos pappa ikväll haha. pengar måste in. vfr är man inte rik för ?
var inne o kikade på dom röda conv också.. säger bara att tagget ökar..hopplöst. iaf så ska ja ha dom på ett eller annat sett!

föresten vart är min t-shirt med brillor!! sprungit o letat i hela huset.. :/ var riktigt sugen på den idag men njaa. borta vart den.

Men ska upp o städa lite nu. vänta på att mor kommer hem med bilen så jag kan åka ner till faaarfar och sedan upp till pappas jobb.  sen blir det packning en massa :) För imon är det läger med bra bruds! oo att vi kommer scteka i bussen dit med musik o grejer !

bbfn/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0