1:a mars

trevligt, ny månad nu igen. Nu är det mars, då är det snart april.. och när det är april är det min födelsedag. 18 år. hur ska detta gå!?

Vaknade vid sju idag. världens läskigaste och hemskaste dröm någonsin! Drömde att en vän dog ochjag  vaknade gråtandes! Verkligen så äckligt verkligt! :/ Så nu känns de som om ja vart med om det fast ändå inte.. kan inte släppa det..  Ushc på hemskt natt! o det värsta va att ja var verkligen rödgråten Xd helt sjukt. måste gråtit hur länge som helst..

När jag väl fattat att det var en dröm så somnade jag om. vakande och kollade på klockan. 11.11. hmm..
gick upp och åt frukost och sedan läsa naturkunskaps boken. Efter gjort de i typ en timme så blev det gymet! tagget på topp.

Nu sitter jag och äter mat med mor. Gjorde fisk wook te henne :)

Övriga i familjen är på crossbanan, alltså bror o pappi.

Planerna är på topp och snart är skjutsen fixad ;)
Nu blir det till att ta en go dusch och sedan packa o lite plugg kanske.

bbfn/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0