Allt går fort, för fort

eller? var ute och gick nyss.. på med massa kläder och blev aldeles för varm. alltså snart vår ? men iaf. Gick samma runda jag brukade springa för några år sedan.. min lilla habo runda. Den rundan som alltid brukade ta en timme och springa som nu tog en timme och gå. Gick förbi skolan.. först hagenskolan.. allt ser likadant ut. inget har ändrats till ytan. Det kändes som om jag fortfarande gick i fyran eller femman. Som om man fortfarande var liten. Som i femman när man var så taggad för att börja högstadiet. Men också livrädd för alla stora nior.  Massa minnen hoppade fram både bra och dåliga. Sedan gick jag förbi högstadiet.. tror dom hade föräldramöte eller ngt såg det ut som. då kändes det precis som när man skulle på utvecklingssamtal eller den lektionen när vi fick lära oss om ekonomi och detdär. När jag och linnea blev vettskrämda och aldrig trodde vi skulle klara av och bli vuxna. Men här är vi, snart blir vi utslängda i stora världen!? nu är vi snart där vi aldrig trodde vi skulle komma.. Där gick jag och strosade för mig själv och bara tänkte.
Känns som om livet går för fort.. allt bara springer iväg.. Snart måste man göra ngt med sitt liv. Ibland är tanken lekande lätt och riktigt spännande. men sen kommer oron om allt och hur man kommer klara alltsammans. och också att man inte kan gå tillbaka till livet man har nu. Nu är nu det kommer inte igen. Fan va hemskt det låter när man utrycker det så? mm. Aja vi har ju fortfarande ett långt liv framför oss med mycket spännande saker.

Skrev rent halva naturkunskapen nyss. ska väl sätta i gång med andra delen också. Snart är det mat också. igen. jag som är så mätt av all sockerkaka. okej var ju lite av en power walk jag var ute på innan så;)

Two and a half men! Säger bara det. Så sjukt bra program :)
Så om ni inte taggad det tidigare på så vad väntar ni på! ;)

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Anna

ElYoAn- tillsammans tar vi oss ann den stora världen!! :)

2009-03-09 @ 20:03:01
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0