Är jag..

.. inte på min dator nu eller ;) det är ja ! :D

Dagen har varit lite trevlig. Började med sjukgymnasten. allt är bättre och jag är glad för det! Sedan umgicks jajg med linnea en stund innan ekonomin. MEn sittande med planering där skulle jag vilja påstå. Planer på g med många tagg osm tur är.


En mini clementin!? mums

Sedan var det mat.. gjorde enkät om idrotten först och sedan mat med mathilda.:)

natur efter det.. provlabb. jo haha men jag och elli är bäst ju! inte nog med att vi har gått runt och vart hlet störda i två dagar vi spillde LA inte ut massa natriumgrejs över hela brickan och våra händer.. sved en aning... frätande är inte bra!

Kort svenska lektion och efter det blev det hemresa med habogänget. Många på tåget idag ju.

Nu sitter jag här och äter Polly.. följde med sebb när han tog hål i örat nyss + att det blev en liten färd på mopeden. det var grejer det! och polly är ju gott så.  SKa äta det en stund tll sen börjar jag plugga natur.

Provet imon är väl alla taggade  på ;)

Att inte kunna sluta le

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Att inte kuna sluta le är bland det bästa som finns

2009-03-31 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0