Då vart det lördag

och halva helgen har gått.. hej att det går fort. bara en kväll och en dag kvar.. Sitter och kollar lite snowboard på tv. åt lite nyss chili con carne..hmm. Blandade tycke om det kanske.

Igår fredags då. Grill utan grill.
Denna gången var det hos jackan :D ja och anna fick skjuts till stationen av pappa.. vad har ja glömt ? hmm mobilen. ja körde tillbaka och vi hämtade den sen var på vi på igen. Martina kom till stationen och vi hoppade på tåget. På cigarren hoppade linnea på och på en station bortanför ekhagen stod elli och väntade. Vi hoppade av bussen och gick hem till linus.
Där möttes vi av Linus då, Rebecka, jacob och linus familj. Verkligen jätte fint hus hade han också!
Efter lite snack och sådant kom Martin och Annie. Vi åt allihopa och massa prat. då hade även linus bror jesper kommit.
Efter maten gick vi in och körde Alias (med andra ord) väldigt uppskattat av alla skulle jag tro! verkligen kul var det men också svårt. Så en trevlig kväll var det verkligen. och snart igen får vi hoppas.
Vi halv elva lämnade vi habobrudar plus elli huset och gick till bussen.
Habo brudarna åkte elva bussen hem och träffade på Arre på stationen. Snack med honom på hemvägen blev det också.


Så tack till jackan för kvällen ;)

Idag morgon
vaknade vid åtta och trodde ju definitivt att klockan var mer.. Knepig dröm drömde jag också. Sökte jobb på ett ställe och ja sa såhär. Hej jag heter johanna och jag undrar om söker några anställda. Då svarade hon-chefen.. Nej. johanna har du borstat tänderna idag!? så gick hon där ifrån. Kände mig en aning förnedrad XD hahah vadå dålig andedräkt lr ? himla tant. MAn blir ju inte annat än arg..men som tur var kunde ja sova lite till och vakna upp bättre ;)
Gick upp och åt frukost sen ägnade jag hela morgonen till att städa mitt rum. Ser riktigt hyffsat ut nu, förutom min strejkhög med kläder på golvet. Ja ger mig inte, seriöst.
Sedan sprang jag ut en sväng. blåspåret här i habo blev det. Riktigt härligt idag även om benen var sega. Träffade på martina och mini när jag nästan var hemma.

Nu ska ja gå igenom lite plugg och sedan cyklar jag till anna:)

A+ är det samma som du vet martina ! :D

Hejhej på er/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0