Det är inte lätt

att vara liten, och hamna mitt i skiten lr!? Sorry för inget bloggande men denna bruden åt på alcamo och var halvt död i torsdags.. så inget bloggande. Kan ju säga att idag lördag äter ja min första mat(macka) sen torsdagens tidiga två skedar gröt.. inte ens hunger har jag känt. Det är det sjuka. Men så fort ja hör mat så... mås det illa, jahadå!

aja så torsdagen gick åt till att sova.. vakande på fredagen pigg som sjutton. TRodde att jag drömde så dåligt som ja mått kvällen innan men då vart det bara matförgiftning lr va de nu heter.  pigg iaf satte ja med på tåget. kunde inte äta ngt på hela dagen och en halv banan och  ett glas vatten blev det till lunch innan matteprovet..provet gick nog ganska bra tror jag.. men det är just grejen med matteprov. man vet aldrig hur det går. om det känns bra kan det likaväl gå piss, när det känns dåligt kan det gå suveränt! hmm . efter skolan blev det hem tsm med sebbe och sedan in till stan med en väldigt trevlig person på kvällen :) bio och fika blev det.
Hem med tio bussen och visst är det spännande när personer ringer.. hmm .

Idag blir det nog att ta det lugnt.. skulle tävlat men det går inte utan mat i magen.. så det lir plugg kanske ?  får la se det va:)

idag hade vart en sån dag som hade vart perfekt för att kila ut och fota massa sjukt fina kort med martina här i vackra habo!!! men vart är hon.. jo scotland.. hmm Men ja får la kila med familjen till stan lr ngt. locka ut dom från denna lilla håla..hmm

Men ha det chill hej /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0