Dude

where´s my car dude!? mm jag är taggad på bil och det finns många billiga varianter.

Tåget in med arre och co. trevligt hmm , ja såklart :)
Sen blev det lite jogg och därefter stretch.

prat med linnea innan lektionen och ska förhoppningsvis umgås med henne i helgen:) Det behöver vi!

ekonomi efter det och sedan var dagen slut ju.
trevlig lunch med elli som vanligt. SKulle bli långlunch men då hade vi haft bråttom.
11.43 tåget hem. så himla skönt och få komma hem tidigt verkligen. Började att läsa "i skuggan av san siro" på hemvägen. Väldigt bra bok. Man kan verkligen se honom och allt i hans liv framför sig.
Sen sov jag i två timmar.. okej jag vet att man inte ska sova mer än 20 min en halv timme men jag var helt slut i kroppen. Kunde inget annat än sova. SKulle gymat men blev inget med det. Idag kändes som i höstas.. hmm inte bra. kan känna igen din känsla ibland elli. inte bra intebra.

Nu har det faktiskt blivit lite matte plugg. Prov på fredag och det känns la sådär. Hatar matte i år verkligen. Inte det som lyser upp min dag i varjefall.

Nu är det 2 and a half men :) hela kvällen. nya avsnitt ikväll med !  Det blir grejer de!

Villka är det egentligen som är dumma? Blondiner som drar dåliga skämt,eller brunetter som tror att smartheten sitter i hårfärgen!!!
kände att den meningen smällde till va ;)

Puss hej/

Kommentarer
Postat av: Anna

Busungen<3

2009-03-16 @ 20:16:36
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: Elli

Du jag gillade de där skämtet! haha;)<3

2009-03-16 @ 21:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0