Ett steg

närmare vuxen..

Dagen började med föreläsning av gymnasten Veronica Wagner. han bara vara med en halvtimme sen var det dags att åka ner till körskolan. In på ica o köpa nyponsoppa och frallor hans det med innan med. Sittande väntandes i väntrummet med tre andra nervösa personer. men hallå man kan ju inte kugga på halkbanan ? lr? skulle man bli en av de få som gör det. Jag var ju ändå bara en inhoppare..

Chocken var ju stor när min körskole lärare ropade in mig till ett rum igår. johanna vill du köra halkbana imon ? ja bara VA?!?! vill du köra halkbana imon? IMON!?!??! hmm okej dådå..

Iaf idag var det dags. han ju inte vara nervös iaf.. en natt gör ju inget? Iaf sedan åkte vi jag och en elev med min körskolelärare och gjorde lite landsvägskörning och sånt.. omkörning o ni vet...
Sen kom vi till halkbanan och hade teori.. sorgligt som F**.. :/ och sist halkbana. ganska kul faktiskt.. och verkligen inget ja skulle slösat min nervositet på.
15.35 bussen hem blev det iaf och där möttes jag av martina o co :) så en trevlig åkning hem blev det allt.

Hemma blev det mat, mat och MAT! som vanligt? men hade ju knappt käkat idag. hungrig som en varg vart jag ju.

Sedan efter många om och men så kom morsan hem.. jobbade över idag. jo ngt kanske. till åtta? mm.. aja hon hade en trevlig överaskinign med sig. Affe :D Lite prat och det vanliga blevdet innan hennes päron kom och hämtade henne(:

Nu väntar jag på pappa och marcus.. de har vart på mx arena i kväll.

Ha en fortsatt bra kväll. Nu blir det plugg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0