God..

morgon och en som är sjukt pigg här hemma ;) Känner mig redan duktig denna dag. humöret var inte till att åka in till huskvarna o träna så gick upp klockan sex.. åt lite frukost, 45 minuter senare var jag ute på skogstigarna i habo :) Kändes ganska bra och härligt att springa i snö :) Fast ändå vår vart är du ? ja menar mars är ju ändå en vårmånad. I lördags var det ju så himla fint väder med sol och sånt och nu är snön tillbaka.

Nu sitter jag här och käkar frulle. knäckemackor bland annat . haha Sjukt gott med marmelad och ost!

Snart blir det att åka in till skolan.  om exakt en timme..
måste lämna in min dator så han frisknar till nu känner ja..

Men ha en bra dag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0