morgon pigg

var ja ju först iaf.. vaknade vi 6.. hmm kunde sova lite längre som tur var. klockan åtta ringde klockan igen.

igår var en trevlig kväll. Gick och mötte thea och micky vid ica. Hej då till anna vännen också blev det!
Sedan kilade vi hem till mig.. dom hjälpte mig att skriva ett cv.. shit vad svårt det är tycker jag. Sen kollade vi på "barnhemmet" lr vi han inte riktigt kolla klart men så gott som.. Vågade man somna sen.. hmm ja sprang runt i huset som en galning för att inte ngt farligt skulle fånga mig innan jag somnade. Check under sängen var ju bäst med så det inte var något ovänligt monster där.  Ja menar dendär ungen med påsen var ju inte den roligaste synen..hmm. jämt när jag ska sova så kanske jag ligger och tänker på något.. sen helt plötsligt känns det som om alls låser sig i hjärnan och det blir helt kyligt, stirrigt på något sätt.. så himla äcklig känsla. känns som om jag glömt vad jag tänkte på precis innan och jag kan inte tänka på något nytt. som en blockering. Spökena tar över! ;)
somnade tillslut iaf och sov riktigt gott..

nu ska jag snart äta frukost.. sedan blir det träningstävling i mullsjö. tagget är inte så mycket på topp men bra träning iaf.
så vad händer idag.
¤träningstävling
¤gym om kraft finns Xd
¤hitta ett tagg till kvällen som helt plötsligt försvunnit
¤Tagga med martina
¤Till ngt ställe hoppas jag

hmm inget känns så planerat..
Hoppas dendär lille mannen taggar upp nu med också :/ inte kul när det är så!!

Men ska kila och äta nu så ja inte får holl haha ;)
puss hej med er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0