Vår

i luften. SÅ himla härligt och man kände typ att våren verligen var bakom hörnet. sol och värme. man frös ju inte ens! Men så sägs det att det kommer snö på lördag? neeeej :O

dagen började med 6.54 tåget in till skolan. Där blev det intervaller med Elli o carro  på intervallspåret. 2 minuters blev det o riktigt trevligt:)
Efter en dusch var det ekonomi. ja o ellsan satt utanför och pluggade. Mat efter det och sedan matte plugg. men vilka var där redan innan och pluggade? jo vi ;)
Sedan åkte jag o maritna ner till stationen. A+ it is :D sedan 14.15 bussen hem.

Och var gjorde ja när jag kom hem ;) hungern var ju inte lite stor. Våfflor blev det :D i massor. medan ja ändå höll på med det så tänkte ja. vfr itne lite efterätt? hmm självklart och sockerkaka det blev. riktigt gott var det kan ja ju ta o tala om. längesen faktiskt. man kan ju inte vara så mycket onyttigare med tanke på att det blev godis innan men aa.. va gör man inte när suget är framme.

Ikväll blir det till att plugga.. får se om jag springer eller går en sväng med :)


Daddy,daddy cool*

Ha en bra kväll. Ja lär ju ha det med all kaka jag kommer äta ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0