Något

som säger att det är vår ute!

Först blev det stan med familjen i det fina vädret. Kändes verkligen som sommar. Helt sjukt nice var det.  Jag körde dit och hem och där blev det en tunn tröja från gina sen en par bralls som vart nogrannt uttittade från bobbys. måste passa på att vara minderåring och gå på förädrarnas kassa..
Sen tog vi en tripp förbi netto eftersom varken ja pappi elelr mor hade vart där förut.. hmm ska det bli en sån i habo lr inte"!? tkr jag iaf. ja blev riktigt tagg när ja gick där inne bland hyllorna och fann fynd efter fynd. salt för 5 kr:O men du de måste man la ha lr Xd
Hem och åt.. mm åt som ja inte gjort på hmm länge..
efter det satt jag ute på altanen medan pontus sprang omkring som en tok.. han kände nog våren han med killen.  somnade där ute med mor och kände mig helt avslagen. Var tvungen att gå upp en stund och sova innan jag kunde reagera på ngt nytt.

Nu sitter ja iaf och väntar på kvällen.. Vet inte vad ja vill, att det ska bli en ny dag lr inte. är helt rastlös men ändå så finns så mkt jag måste hinna med men inte orkar göra.. Tänkte iaf måla lite sen. så sjukt mkt idéer nu men måste köpa färg o målarväv o sånt först.

datorn är inlämnad med så är i stort hopp om att den ska komma hem fort!

Men då säger vi så !? Hej /

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0