onsdag

och denna veckan går lika fort som alla andra veckor. Helt sjukt vad fort det går och solen håller i sig. svettades nästan idag till och med. och dynjackan var ju på och kändes verkligen önödigt. 
bara för att vissa är i finland och gottar sig och vissa har begett sig till Scotland. Vart är lyxen någonstans!? joo utomlands precis just nu. ;)

Dagen har varit lång och kort.. Vet inte om det har hänt så mycket. känns som om det aldrig gör det nu för tiden. Började iaf med träning i hkva lillsporthall med skid. Äntligen kände man sig lite som en i gänget igen. Det behövdes. Vi kämpade med massa olika bollsporter och sprang runt som dårar medan Carro körde styrka i ett hörn:)
Mycket jobbigare än vad jag trodde innan iaf och vi avslutade därefter med lite stafetter. kräftgång? jo visst.

Ombyte och dusch och sedan träningssamtal. Det var också välbehövt eftersom det var väldigt längesedan.
Mat efter det och visst vart det god mat. Någon vegetarisk gratäng och kasslergryta. Jo vi var nöjda iaf!

Efter maten var det först svenska där vi måste sitta helt tysta och skriva utan ett himla knyst.. Får jag skällen för allt? ja! johanna, TYST!!!  Det var ju inte jag. Likdant på naturkunskapen. Jag och elli gjorde klart våra lappraporter och lämnade in dessa efter lektionen. Då säger vår kära lärare. Johanna och ni.. och så klagade hon på på att vi störde. Men vem hade inte pratat då. JAG !  ja vet inte om lärarna tror att jag har ngn slags ändringsbar röst som kan ändras till vem jag vill för att försöka komma undan.  Ne sånt blir jag arg på.. Går ju inte käfta imot heller då blir det ju ännu mera skit och frånskyllningar hit och dit. aja det skapade iaf skratt hos mig o elli även om det var ilska inblandat :O Hmm UB o WW go fuck each other lr ngt :S

Sällskap med Jennie från skolan och ända hem. Selle med jim, sebbe och co på 404an också. TRevligt.

Hemma blev det lite käk som vanligt och sedan plugg.. försökte fixa lite av matten..Grejen är att det är inte så svårt. Jag vet liksom inte vad jag ska öva på bara. Prov på fredag så hmm.

Jag och pappi stack ut och sprang med.. Mannen försöker springa och psyka mig. Ser du inte mina spänstiga steg johanna!?  vad trött du ser ut!? nu börjar jag nästan ta lika korta steg som du !? alltid med det där bövla smilet. kan ju säga att han inte längre bara har ont i vänster axel utan den högra nerven har nog fått lite av ett sammanbrott.
Gick iaf bra och det var trevligt. för och retas tillbaka var jag ju tvungen och springa ifrån honom och säga . okej pappa då håller vi detta tempot.. Lillpsyken lr ?

Hemma igen blev det ugnspankaka med familjen och ekonomi och matteplugg. Mor försökte förklara bokslut för mig. ngt svårare än det övriga verkligen.

Okej ännu ett inlägg som för er är helt meningslöst. Men när man har en blogg ska man la skriva om vad man gör på dagarna ? okej ja kan skriva om ngt himla schampo som kommit ut eller en ny bodylotion men det är det tillräckligt många andra som gör för de tycker det är intressant.. och det tycker inte jag så det var ett lätt avslutat ämne.

Imon blir det sovmorgon och antagligen en lång morgonpromenad på det :) skola efter det och sedan mysstund med elli. Först mästarnas mästare repris och sedan solning!
En dagens skämt ska jag försöka hitta till imon med ;) kände att dagens inlägg vart tillräckligt långt ;)

Ser ut att bli en spännande helg

och dagens nöt går till pappa för sitt hoppande mot mig precis nu med handen på min panna så ja inte når att slå honom. hmm NÖÖÖT!




bbfn/

Kommentarer
Postat av: Annaa :)

dina blogginlägg gör mina dagar i det här landet <3

2009-03-19 @ 09:05:34
Postat av: Anna

Sötisen, hoppas du mår bättre nu <3 :)

2009-03-19 @ 15:25:33
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0