Sitter

här trött som sjutton med en vitamindrink brevid mig.. Det är bra det iaf!

Dagen började med träning i hkvasporthall, typ massa bollsporter osv..
Dusch och sedan iväg till maten.. råkade bli två talrikar fil och vem ska itne äta möljk? men jag kunde inte motstå. Det var längesen och det var gott. I maten fick vi även en våffla vilken Sofia råkade hälla salt på istället för socker.  Jo visst att det var kul :D
Sedan var det svenska med massa jobb på debattartikeln som inte verkar gå framåt. Känns osm jag skriver så himla mycket om absolut ingenting och allra minst om det jag ska skriva om. Lär inte hinna klart till i morgon iaf..
Naturkunskap efter det och Sebbe snack. Sebbe i mitt hjärta för alltid råkade det bli.

HEm med anna och finskorna i saras bil. Riktigt trevliga brudar dom där hehe :) avundsjuka på våra svenska pojkar är dom också. haha riktigt trevlig eftermiddag verkligen. mycket snack om allt och inget.

sedan hem och plugg. lite körkortsteori och sedan svenska. Engelskan har itne orkats ta tag i men det ordnar sig.

Imon blir det:
Träning hemma
inte till skola och fixa, vem glömde bagen i skolan idag!?!?
skola skola
plugg efter.. klart svenskan kan tänkas..
hem till en trevlig person :)

Vem har det städat på sitt rum så hon inte kan städa helt plötsligt :S !? Det håller..

Natti natt på er :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0