SNÖ

är faktiskt inte så sugen på snö nu!.. VArt är solen och sommaren som var på väg?

och jag blir så depp på alla bussäcklen som ska åka ifrån mig. Seriöst så är jag ärligt talat förbannad nu :S
Igår skulle ja ta lilla goa 114 från cigarren. det stod att den skulle gå därifrån vid kvart över. den är lite sen.. hm ja går ut står där i full förväntan på denna goa buss. Den kommer. att jag blev glad, för ja höll på att frysa ihjäl mig. vad för ngt åker rakt förbi mig utan och stanna. JO 114 !!!!!!!!  hinner jag ner till stan för att ta den därifrån. NEJ.. så fick ta nästa som går efter en timme. jo tjena. Tack till buss.
Idag två lika dana händelser varav en värre :O först så tänkte ja ta 1:an.. går fram till den. okej den hade hunnit stänga sina dörrar men den skulle ju inte gå förän om två minuter.. då kör den även o mden ser att jag vill in :S okej tänkte jag så gick till tvåan i stället. fler ville gå på men när ja skulle gå på så stänger chauffören dörren mitt framför näsan och kör iväg :O FUCK OFF BUSS JÄVEL !!! förbannad och jävligt kall ställde jag mig och tjurade och tänkte att jag aldrig ska åka buss i hela mitt liv  !!

AJa dagen blev bättre.. åkte till rosenlundsbadet. Ja carro o emma tog lite chill med ruschelbanan/kanan WH-E sedan bubbelpoolen. Sjukt trevligt vare och aggreationen la sig. haha Dusch och sedan frukost med elli också. Mannagrynsgröt.
Ekonomi och miss av elli sedan lunch. mannagrynsgröt igen :D du att ja gillar de ja ;)
naturkunskap där man som vanligt inte fattar ngt :S förstår inte ens va för ord som sägs..
Svenskan.. ja den kändes väldigt kort idag.. mm och wåge var på spännande humör.. Jo ja är från habo, ja ja har bott där hela mitt liv :O 

Tåg hem med anna och sedan hem till bror och mackor.
Nu ska det snart ätas tror ja sedan blir det löpning med pappa min :)

Men som vanligt säger vi så! Hej ;)

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag tycker bussar är väldigt spännande;)<3

2009-03-24 @ 17:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0