Söndag

helgen är slut nu då.. lika snabb som vanligt och man hinner verkligen inte med!

Igår umgicks jag med martina. Blev lite film och sedan "melodifestivalen". vad är det med sverige säger jag bara! Vadå skämma ut sverige. Låter exakt likadant som vincero så de är pinsamt. vfr har han liksom gjort en kopia av sin egen låt.. aja lycka till sverige! ja tänker då inte kolla på det programmet mer.
Okej man kan ju inte bli sur när man inte röstat själv och grejer o den är la inte sämst låten ja menar snälla snälla !? ;)
Men som sagt heja heja!

Idag vaknade jag vid 8.. gick upp och åt.. städade en del. okej riktigt mycket. var tvungen och lägga ner strejken. var ju tvungen att damsuga mellan högarna.
Skidor blev det sedan. Senaste gången var ju i finland. helt sjuk känsla, härligt var det:) Men sån seg snö var det så gled ju ingenting. Åkte bara en halvtimme men det var chill och bra.

Nu åt jag nyss och ska plugga lite hade jag tänkt. vet inte vad direkt än så länge men något måste alltid göras.

Sedan blir det atlantis med bror till kvällen också :)
Så hejhej/

Kommentarer
Postat av: Anna

biffen ;) <3

2009-03-16 @ 13:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0