17/5

det är sjukt vad trött jag var i morse. tänkte kolla vad klockan var på mobilen, men är den borta!? jaa det är den.. naa en liten liten aggresion men sedan kommer mor in och taggar mig.
upp vid åtta och en liten städning av rummet.. alla kläder fortfarande på golvet..Lite mat nu och sen är det uddevalla. Lille bror tävlar så ska kika på honom.Se får ja ju köra bil 2.5 timme med ;)

igår blev det ju golf då med fritte. Riktigt trevlgit och endel tips fick ja som verkligen behövdes ;) var ju ett tag sen sen sist. mn att det vr så kul hade ja nästan glömt ;) lite minitävling i puttar startade en lite ilska.. haha dålig förlorare jo visst.
Sedan blev det ikea med mor. Vi gick runt och spanade på hur jag skulle ha mitt rum. Hon är verkligen grym på att inreda min kära moder. Hon kommer hela tide med de bästa idéerna. Men nu har vi iaf allt på g. så ska in o köpa lite grejer överallt i staden ngn dag nästa vecka :)
Efter det körde vi massa bil och ja försökte lära mig att backa RUNT hörn.. bättre och bättre men känner en liten stress.
Hämt mat på la dolce vita och sedan hem o käk. Mys framför tv:n hela kvällen och endel körkortsteoriplugg...

Men ska äta färdigt nu så blire uddevalla sen :)

Bara för att ja snabbt hittade en sida med SJUKT låg humor. men perfekt för mig. för vi sitter och skrattar!!!
Du står i kylan och väntar på bussen.
Bussen kommer den är helt propp full.
Du tänker att bussen nog inte kommer
att stanna utan bara köra vidare.
Till din stora förvåning stannar bussen.
Då säger du till buss chauffören

Tack, det var bussigt!


bbfn/

Kommentarer
Postat av: Anna

hhaa jg tyckte det var bra ! ;) ett gott morgonskratt sådär liksom :D!

2009-05-17 @ 09:51:49
URL: http://annaafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0