Everywhere I go..

Gårdagen var go. Tagget var på botten men när fixet väl var på gång så vart det tagg! halv sju bussen in till linnea och jöjje. SAtt där me chill och forfest till danne kom.. mkt fix från hans sida tkr ja. men det är la najs. sen när vi väl kom iväg vid 10 åkte vi till vättersnäs. Michael  hur han nu stavas fyllde 18 så det ar stort ös. mörkt inne dock så höll oss mst utanför precis som många andra. Var riktigt trevligt iaf med linnea. Sprang därifron till ettan vid halv ett. då menar jag verkligen sprang. helt sjukt fort verkligen. vi hann precis och mötte jim på bussen. Ner til donkan och åt, chicken wrap och sen tillbaka till cigarren. linnea kilade och jag hoppade på annas buss. Vi åkte och satte oss på donkan igen och sällskapade med fischer jonhatan och sebbe. Najs vart det. Sällskap med dessa hem på halv tre bussen också.

Så denna kvällen var go. Lite lagom soft sådär ;)

 

Idag blir det till att plugga sjukt mycket.. matte nationella på tisdag.. känner stressen för det mesta nu känner jag.. shit säger jag bara! D´Men det löser sig!

Ha en go dag

Kommentarer
Postat av: anteeee

är de titne mc chicken junior bruden !? ;)

2009-05-10 @ 11:16:59
Postat av: Anonym

Man pluggar inte till nationella i matte eller!? :P

2009-05-10 @ 14:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0