Good morning sunshine

sjukt najs morgon. solen skiner. vaknade vi sju och trode den var tolv typ. valde därför att sova några timmar till. kan knappt ta mig fram i mitt rum och kan int ens hitta en strumpa!

igår då. jag sebbe och viktor vr hos mig och taggade lite. vi åkte in till stan o va på amor en sväng. sedan kilade vi till centrum o sen donken. ngn drar bort pallen för mig så ja sitter på marken. min kyckling i chickenwrapen trillade ut !!!! hrmm ! Fan patrik. sån elaking ;) Sen kilade vi till centrum igen. var mkt bättre än vad jag trodde det skulle vara.  men fan på vakten. men hallå ofta ja skulle ha falsk pass!? ne men ja fick stå och rabbla upp hela mitt personnummer för allihopa haha. då fattade han att det var jag iaf.. hmm . aja lite dans tjöt och chill blev det iaf och träffadeen del som jag int träffat på ett tag. najs det:)
hem med ett bussen och sen hemskjutsande av folk på moppen. vet att jag är grym ;) och nsäll. haha

Så det vart en go kväll. kanske hade velat ha ngt tjejsällskap men alltid trelitg med ett gäng grabbar också.

Men ska spela golf med fritte nu o sen blir det ikea med mor,så chill pååt !




MIN MOBIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! efterlysning lr ngt. ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0