Morgontagget

Visst är det på gång. iaf så länge jag inte tänker på nationella provet i engelska.. hmm. Det går som det går men lätt är det itne iaf.

igår var det inlines med carro på morgonen. Ekonomi efter det med rätt myckt jobb gjort.sen var det mat.  Sjukt go mat så verkligen inget o klaga på.. lr jo att man inte får ta mer än två :O

engelska efter det och sen hem till elli. Halvt sovanade kikar vi på de nya the hills avsnitten jag inte sett. Sen kilade vi iväg till oskar och åt korv. haha såg på två filmer bla annat vår nya favorit typ. "fjorton suger"  ;) haha

na men äre gött lr ;))

En aning förvirrad kan tänkas

Men som sagt morgontagg och detta med eminem så klart :D

idag blir det..
¤np prov
¤ fucking engelska
¤matte
¤ hem snabbfix
¤ja o anna till marcus?
¤till frendin


Whisky före middagen kan jämföras med kvinnans bröst. En räcker inte och tre är för mycket. - Egon Nöjd

Najs kan det bli. Men ha det chill



Kommentarer
Postat av: Linn

hahaha.. jag tror jag lägger in bilden på skon på min blogg också ;)

2009-05-08 @ 20:12:24
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0