PankPankPank

på min bank... jobbigt läge att mitt macdator sparande fick en paus.. men aja hittade sjukt mkt najs på ullared iaf.. det är sjukt va mycket fina grejer de har nu för tiden. blir bara bättre och bättre för varje år!  Spenderades ju ndel pengar då på typ kläder underkläder regnjacka o lite annat smått och gott :) Så det var en mycket trvlig dag med anna där borta.
Kul att vi hjälpte och taggade en tant till vilka kläder hon skulle köpa :) busig brud!

kom hem runt 5 till anna. Var där en stund och kolalde sen körde anna mig hem. Mkt bra på att köra var hon :) Sen blev det lite stdning innan det blev promenad och prt med ellsan. Som jag för övrigt har haft en underbar helg med! Bilder kommer längst ner.

Sen prat med fmailjen och mat.
Fick martins lista på spotify med:D massa goa låtar ;)

Bilder från i lördags med El! :D

                

Tar hårt på livet och lägga in bilder får la se om det kommer lite imon från i torsdags och lördag kväll :)

Elli o ja taggar hårt på projektarbete! Om det blir så så blir det naaajs ;)

Men chill pååt ! Lång vecka framför mig.. körksolan och plugg och fääääst :D

bbfn/

Kommentarer
Postat av: Elli

Mycket bra helg!:)

2009-05-04 @ 13:44:58
URL: http://elliinorkarlsson.blogg.se/
Postat av: Frida

snygga är ni <3

2009-05-04 @ 13:49:10
URL: http://friidagustavsson.blogg.se/
Postat av: ALICIA - shopping & foto

vad söta ni är :)

2009-05-04 @ 13:58:54
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0