Sol vind och vatten

Morgonchill n dag som denna. vaknar upp med anna och solen skiner. är det inte underbart!   Affi skulle åka iväg och jobba, donken men först blev det frukost.

Nu städar jag för fullt.. måste städa för att få göra om. men vad vill världen eftersom ingen vill köpa min klädgaderob :(
Sen blir det att åka till papaps jobb. har ngn familj fått sin husvagn?! jahadå. haha nu kan vi nog räknas som svensson. ne men det blir nog as najs.

så dagens planering
¤städa klart
¤matteplugg
¤ skriva trningsdagbok
¤springa
¤klippa gräs
¤köra massa bil
¤öva körkortsteori..
¤träffa linnea

känner att jag inte kommer att hinna med min dag. tur att jag var uppe med tuppen iaf.

Just det..frendin igår :) trvligt folk var det även om det itne vart såå många. Så ganska chill vart det!
Får ju inte glömma tjejkäk med anna lisa och angelica med massa grönsaker och kyckling. fint var det verklign :) så en trevlig kväll med brudar iaf.


Tar det lugnt med livet..



Städa igen kanske !?
Puss pååt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0