tisdag

matte nationella. Hej att det var lätt lr!? nee så långt ifrån lätt man kan komma.. det gårsom det går. man är itne bättre än vad man är liksom.

Jag och elli valde bort naturen idag och svenskan var bara att gå dit och sedan åka igen. Ner till banken och fix med studiebidraget. till körskolan och massa plugg. där bjöd dom på tårta :D

hem med fembussen och sällskap och jim och jennie. missade min hållplats och fick gå från stationen hem till mig.

fika med pappa o mack som ja köpte med he mtill dom. malmborgs chokladbollar e livet!

Har en köpare till min garderob btw :O har ja väntat lr :D äntligen kan ja göra om. om hon hämtar den på lördag vill säga..;)

ett plus till att mina skor på din sko har kommit in igen.. dom so ja tom med kunde ha med hälen utan ont. Do märe tagg på :D

bbfn babes/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0