24/11

Ja vill ta en sån där paus.. en paus då jag stuntar i allt i min omgivning och bara bryr mig om mig själv.Kanske inte skolan imon.. åka in på utvecklingssamtalet och sen direkt hem? Ligga hemma och se en film, åka dirr upp till jobbet och lyssna på musik så mina öron sprängs. Att jag ens tror att ja kommer må bättre.. Trodde att ja gjorde det men så sjunker det som en sten och av en liten sak bara för att jag ska närma mig botten.

Hade verkligen velat gör a en sak. just bara för att det betyder så mycket för just mig. Jag gillar och göra saker för andra och jag gillar och se andra uppskatta det. Det senaste har det bara känts som om så fort jag försöker göra något så är det inget värt. Jag gör saker som jag inte har en aning om varför just bara för att jag inte vågar eller kan gör a det jag verkligen vill göra för andra. Jag har så mycket idéer för att visa min uppskattning över mina vänner eftersom jag visar det alldeles för lite.. men jag vågar inte. Jag är för feg..
Jag vill fly från verkligheten..
varför ska vissa ha det svårt och må så himla dåligt över sig själva. att leva med en sån mår jag väldigt dåligt av..Jag tycker det är så orättvist.Jag hade kunnat må så sjukt mkt värre bara för att den personen skulle må bra över allt. Jag gör allt för att övertyga, allt för att få den personen att må bra över sig själv. Men hur sk ajag göra det när jag itne ens mår bra över mig själv. Att känna säg som att det ända man är, är spegelbilden i spegeln.. Allt jag viisar där håller jag för mig själv..
Hur ska jag kunna skriva ett arbete om mentalträning när jag är mitt i skiten.. jag har inte blivit bättre hur ska jag då försöka låtsas`? aja.. försöker på en lösning nu och jag hoppas den hjälper..
Utåt är vi alla glada mig inners inne gråter vi floder.. Fuck it säger ja.

Väldigt trevlig busstur med martina idag iaf. Hon gör mig glad!

bbfn

Kommentarer
Postat av: Anna

Johanna <3

2009-11-24 @ 22:26:01
URL: http://annaagustavsson.blogg.se/
Postat av: maria

jag tkr du är toppen, bara så du vet! <3

2009-11-25 @ 17:57:09
URL: http://mariajohanssoon.blogg.se/
Postat av: maria

jag tkr att du är toppen, bara så du vet! <3

2009-11-25 @ 18:03:25
URL: http://mariajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Martina

bästa vän! <3



I'm right beside you :)

2009-11-25 @ 18:48:43
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0