25/11

Funderar på att ta sjuksemester!? iaf to-fredag.. kommer aldrig bli så men hade verkligen velat. Skolan gör mig inte glad. Har bara chans att få bra i ettämne.. just de ämnet vi inte har någon läxa i så här sitter jag och läser det jag inte ska istället för att skriva svenska tal eller skriva teaterrecensionen..Jag har inget i huvudet. Nästan helt nollställd..Jag vill ha helg och jag vill att den ska bli bättre än veckan.Det är mycket som förstör.. Men jag ska väl le lr hur var det.. i vissas sällskap ler jag och det är för att de får mig och känna mig som någon!
.
.
och så måste jag jobba..ligger efter.. bara tar och tar men inget jobb.
Ska ändra på det nu!
så mycket jag måste ha pengar till..
Kameran har jag iaf helt klart pengar till nu.. funderar på en D5000 men
får väl kolla upp lite julkampanjer.
Får lägga ut lite bra bilder som gör mig glad och så det lättar på den dystra novemberstämningen va :)
Några av alla väldigt bra dagar :)
bbfn bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0