God morgon god morgon

ååååh vilket härligt dag! ....? ma kanske vem vet :D hahah
gårdagen blev det att jag sov till halv ett. det största som hänt sen att tomten kom förr julen också. sedan blev det lite småstädningen och lite kek innan jag sprang och sedan åkte upp till jobbet. plasten var inte med mig och tog slut så fick åka hem. Hem och vänta på anna som kom vid halv sju typ. Massa prat och kort och sen en tur med anna i hennes golf :)
Fyllechaufförer var vi också till henne "vän" och min VÄN! haha . så hemma vid två och det vart itne alls bra för mitt huvud. Känner mig värre än bakis haha. Men det är bara att le för idag är en..
fullspäckad dag..jo tack
upp till jobbet först. jobbar ett tag sen springer jag hem.
in till staden först jocke hjälpa honom lite och sen runt lite och kika på kamera.
Hoppas på att martina hinner plugg mattte idag med :) dock glömt min mattebok i skolan..
sedan kvällen blir väl plugg så lr jobbet om så finns tid. Det var planerna först men tror att tiden är kanpp faktiskt.
ha en bra dag/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0