Livet som leker..

..med mig? mjaa ibland känns det som om livet spelar mig ett stort sjukligt spratt. men ja gillart! hade nog inte klarat av livet om det vart helt lugnt och ingenting hände!? nje så ja är glad.
så mkt som inte blivit som ja kanske hade tänkt för en månad sen men vad gör det? det ja allra helst vill just nu har ja, det andra kan kvitta en hel del faktiskt.


hade en ännu värre natt i fredags än i torsdags. trodde inte ja skulle få en värre reaktion men fredag kvällen var förjävlig! 39graders feber, störd huvudverk och dödskänsla halvt! var helt beredd på att skriva ett avskedsbrev till familjen om vem som skulle få ta över mina "små" tillgångar.. men vaknade halv ett på natten och levde fortfarande. död och halvt handikappad som jag kände mig så försökte ja somna om vilket tog evigheter.. vaknade tillslut halv 6 och gick upp. frukost och sen in till huskvarna för att hämta carro.

ledarutbildning om småbarn... endel erfarenheter har ja ju men långt ifrån fulllärd. det märkte man med så många nya idéer och svar. så alla kunde nog hjälpa alla där ;)
hem en kort sväng innan ja åkte in till carro igen.
moulin rouge kikade vi  på med grönsaker o dip. fin fint! luktade dock blomkål båda två när vi skulle sova haha!
trevlig kväll iaf :)

idag har det vart fortsatt utbildning och så en snabb sväng till maxi. fars dag ju så det blev köp av en ostkaka och ett paket marcipan till pappa! ngt blev glatt överaskad där hemma!

nu har ja städat o lyssnar på musik med bror. naaajs!



finslipat ny träning för tisdagkväll ;) gatt äre


Hej pååt/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0