faen

vad det är mkt nu. orkar inte och skiter helt i det mesta.
men vad är det man ska göra. jo le bara le!

Ja saknar saker som va
Jag saknar saker som är
vet inte vad det är som gör saker till vad de är
varför inte vissa saker går som jag vill
vet inte vad det är som gör att ja känner mig såhär
varför vissa personer och deras kemi med mig blir som två minus poler
helt tom, just nu är allt långt borta.. fattar inte
vaknar och längtar till sängen
somnar och hoppas vakna upp till en bra dag
vaknar igen och vill bara ligga kvar och tänka
men kan inte tänka, helt tom, helt borta
varken glad lr arg, bara sitter och stirrar
på inget, rädslan kommer igen o igen.. 
varför är ja en sån jävla fucking FJANT!
Jag saknar DIG o DIG ! alldeles för mkt
en närmre och en längre bort..

Jo va sa vi, LEENDE tack!..







Dagar som var så sjukt bra

Kommentarer
Postat av: Martina

du är allt annat än en fjant min vän.

och jag hoppas att du vet att jag finns vid din sida 24 timmar om dygnet, 365/366 dagar om året! <3

2009-10-14 @ 22:28:32
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0