Lördag morgon

igår var en väldigt blandad dag! den började helt perfekt med ett 4timmars långpass med Emma. riktigt kul var det faktiskt och efter schletenheten så blev det att hugga en pizza.

kvällen blev väl också blandad. först hur bra som helst. ja menar man har alltid stört kul med martina :Dvi kiadde på beerfest och sedan lite småfix och sen idol. hon gjorde min kväll.. eftersom den bara blev sämre. TOM TOM TOM HELT TOM kände jag mig. hur kan ngn ens få ur sig så mkt skit i ett sms :/ trodde verkligen det var ett skämt först men sen förstod ja att det inte var det o då sjönk jag. samtidigt som andra saker blev värre och jobbigare..är verkligen glad att bror brydde sig så sjukt mkt. han är bästa bror man kan ha!
Så tack till honom och Martina!
hmm kan ju gissas vem som inte sov ett skit i natt utan bara låg och tänkte om allt o annat.

aja nu ska ja åka iväg med Anna o Elli! Elyoan. längelängelängesen.. blir nog en mkt trevlig helg :)

Ha d braa!
bbfn/

 


Kommentarer
Postat av: Martina

<3

2009-10-31 @ 16:24:30
URL: http://maarooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0