Städarn

jo tack att städa är de bästa jag vet! helt underbart och jag är så grym pååt. hmm ne men det behövdes så medan ja packade mina sjukt heta träningskläder så gjorde ja ett ryck.. i halva rummet iaf.

skolan idag som vanligt o tagget på orienteringen var högt när ja o moyo va ute i skogen. haha livets tävlarinstinkt!
mat och långbreak till svenskan. jag och martina hade som vanligt sjukligt trelvigt med våra egna konversationer och målningar!

ner på stan en sväng.. köpte en linne o en sjukt frän tishe. träffade på linnea o hanna  också så fick lite sällskap. martina kom ner sedan o då vart det en tur till hemmakväll.. livets skämaa ut hela tiden, vägen dit och sedan när vi blev typt "arga" på hemmakväll att de inte hade red bull utan bara B-dricka.. hmm väl vid kassan ser vi dom.. haha störande mkt godis och ångesten börjar komma. :D

vart upp en sväng på jobbet innan. blev endast en pall sen bara massa mekande med maskinFAAAAAAAN! otagg som faen så hem o keek från nya asiatrestaurangen i habocity. naaajs. ngt starkt i varje fall. så kek med familjen innan jag visade lite youtubeklipp för dem haha.

anna kommer snart så lite mys blev det även denna fredag.
tagget på fest hhar nog inte vart större!
men nästa vecka är v.40 och livets helg blir det! och i år missar inte ja denna händelse! :D fast då tänker ja ju att för exakt ett år sedan så befann jag mig i staterna, i san fransisco! ja o morsan:)Helt sinnes vad jag saknar det!


Kommentarer
Postat av: Linn

åååh jag vill ha goooodis

2009-09-26 @ 12:13:09
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0