BraaaaaaaaaaaaaaPPPP

Glömde ju nämna om min crosspremiär som var den bästa premiären någonsin :D vilken känsla!! att min lille vän gick sönder efter bara någon minut vilket gjorde att jag trodde mitt liv skulle gå under glömdes fort och ersattes av den härliga känsla som jag får när ja sätter handen på gasen, trycker den neråt samtidigt som ja höjer kopplingen o så BRAAAAAAAPPPP :D
.
JAG LOG STORT!!! dock är sittbenen inte de goaste och skulderbladen har väldig träningsverk ;) MEn det tar ja! ja ska kämpa för detta vill jag !!! :D
.
Ha d bitches haha ;)
.
Inte världens fräschaste bild men har man haft en sån här mysestund så har man! Att båda till råga på allt somnade.. En liten kid får dröja men en hund att somna med i famnen  så här kanske!?

Kommentarer
Postat av: Elli

En hund hade allt vart fint att somna med;)

2010-04-22 @ 16:11:19
URL: http://elliinorkarlsson.blogg.se/
Postat av: Martina

inte meningen att krossa era förhoppningar. men det är INTE ofta ni får hunden att ligga sådär ;)

2010-04-22 @ 17:39:34
Postat av: Linn

åh vad sööt

2010-04-23 @ 07:52:56
URL: http://linnheimdal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0