Ge mig shopping förbud..

på nätet.. fan va lätt det ska va att lägga till från HM.. Jävla månadsfaktura..Behöver ju liksom inte ens betala nu utan nästa månad.. Va är detta för lurerier för sånna personer som inte kan hålla i sina pengar..Alltså jag.. Behöver ju ha pengar till körkortet .. det lär ja ju få låna av mor o far.. fan va schletet! och vem är så dum att hon tänker såhär.. Ja gillar ju mina rosa halvlånga mysbyxor.. ett par gråa skulle va najs eller ett par svarta... lr vfr inte båda!? .. damp säger ja.. hur ska mitt framtida liv kunna fungera ;)
.
+ nu dessa dagar har ja haft ångest över att inte få köra bil.. inte över att inte få köra utan att inte kunna sätta sig bakom ratten och dra lite race på vägen mot höka eller ngt sånt.. Fan för att man ska älska fart.. botten är ju att ja får inte ens köra moped!!!!!! förbjudet för mig. va är det för skit. vem kan inte köra det. ja blir så förabannad! o mamam o pappa bara skrattar och säger att så går det när man blir av med körkortet ;).. Suget att köra ett motordrivet fordon är stort!
.
En lösning på detta finns/fanns/kommer finnas. Min älskade ktm.. Men funkar den. NEJ! väntar fortfarande på att de ska beställa rätt del vilket ja väntat på sen i september! Sen ska ja köra och förvånad blir ja inte om ja bryter ngt så taggad som jag är nu!! nej då ska hålla mig hel men ja vill ge varv, känna hur däcken släpper från marken, känna hur man lyfter.. Ja vill känna fart!!!!! :D
.
Nu ska ja ta min fart och göra den till löpsteg.. får väl springa runt på små stigar och låtsas att jag åker cross.. haha
.
Alltså tar jag tag i mitt liv igen.. när ja skrivit av min frustration lite.. ;) två korta inlägg på kort tid.. rekord..
.
haha;) mamma är hemma igen :D
.
Ha en super dag!
puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0