Lördag

Även att jag idag mått som jag förtjänar så har det varit en väldigt bra dag. Jag blev glad över allt möjligt idag men speciellt en sak! Efter regn kommer solsken :)
.
Födelsedagsfirande av farmor och Roger. Presentkort på Gina, örhängen, en ring och trisslotter fick jag. Farmor vet vad som går hem :)
Flygande Jacob blev det till mat idag också och magen börjar nog gå över. I och för sig går jag på tablett så vet inte hur ja mår när den slutar värka men ändå.
.
Nu blir det en seg väntan på sista delen av luftslottet som sprängdes. Sedan efter det så blir det sängen!
Herman måste bakas också.. Och egentligen skickas till nya men ingen vill ha honom :(
.
Ha en trevlig kväll! Imon blir det cross. YEES :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0