Ont det gör ont

lite här och var MEN framförallt i magen! vet inte när ja hade såhär ont senast :/ igår gjorde det ont idag gör det mycket ont.. imon ännu mera ont... nee hoppas ja verkligen inte!! kan fan inte fokusera på något! ja tror helt seriöst att något är fel med min mage :(
.
Jag ska ta mig i kragen och besöka herr doktor! inte imorgon om det inte blir värre men fredag kanske.. snart är ett måste för nu har det vart såhär alldeles för länge och SÅHÄR ont fram och tillbaka ett halvår..
.
Men varför klaga nu! 19 år imon och om en vecka är jag och martina förväntansfulla och supertaggade för the sounds :D Så ja ler inners inne iaf :D!!
.
Nu tillbaka till min och linns idrottslektion.. kan dock som sagt inte fokusera överdrivet mycket pga magen /: men ja kämpar!!
.
Ha en bra kväll!
heeeeeeeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0