Trötter

igår så blev det först skola och sen en lång lång sväng i staden med Carro. Först en fika och sedan shopping! väldigt mysigt! Sen kom anna och vi åkte hem, pratade och umgicks en stund. Senare på kvällen så var det min och martinas vanliga måndagspromenad! :)
.
Idag så var skolan rätt lång.. som den brukar men den kändes lång även att det gick fort.. hmm .buss hem med martina och patrik och sen hem.. jobb inte jobb. Sara skulle visst jobba så ja bestämde mig för att åka upp till banan idag och jobba imon istället. Gick faktiskt väldigt bra. Men tog det lugnt eftersom ja är lite halvsjuk. Tänkte mest på tekniken och det var riktigt riktigt kul idag! :D
.
Imon blir det skolan och sen efter det ett snabbt projektmöte innan det blir en fika med elli vilket är välidgt efterlängtat :)
.
Torsdag blir det the sounds med min bitcho, fredag återhämtning, lördag cross och söndag kanske utflykt :) Full vecka men det gillar jag! Bara bra saker.. nu stressar ja inte såvärst mycket heller. jag tänker på min mage så den kan bli bra :)
.
Ha en go tvkväll för det ska ja ha ;)
puss tjao

Kommentarer
Postat av: Linn

"fredag återhämtning" undrar jag bara?? ;)

2010-04-29 @ 15:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0