VÄNTAN

Väntar man på något gott så väntar man aldrig förlänge. Frågan är ju då vad som är gott!?
.
väntan var värd allt när det gäller THE SOUNDS iaf! Där kan man snacka gott, livets kväll och livets band!  UNDERBART!
.
Sen har väntan varit positiv och negativ idag!
Glädjen har faktiskt varit större än ledsenheten denna kväll :)
Något är återfunnet  och därför ler jag stort!
.
Har även skrivit mitt svenska tal denna kväll och med detta är jag väldigt stolt över mig själv!
Inte för att ja vet hur långt talet ska vara eller om det ens är rätt skrivit men det kommer från hjärtat och det är MITT tal sen får wåge säga vad han vill!
.
Nu ska ja se färdigt legenden om zorro innan jag drar mig mot sängen.
The sounds 29/4!!! :D
.
Bye bye biches

Kommentarer
Postat av: Martina

världens bästa kväll och världens bästa kompis!! :D

2010-05-01 @ 13:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0