En vecka sen

Jo en hel del har hänt.. Örebro med Elli till lördagen. sprang första ol tävlingen på länge och gick faktiskt bra för och va otränade mig :) sen blev det runt chill med Elli vilket uppskattades väldigt mkt.. Gånggata.... + hemligt :D horoskopen var tydliga ;)
planeten käk vid fotbollsplanen där vi väl inte alls skämde ut ooss ngt. nej nej. gilla det där med paraplyer..
Mot kvällen blev det 6:e.. förtagg i ellis husvagn vilken vi gjorde bra. sen en övergång till brudarna som elli kände vilket också blev bra. Kvällen blev väl senare upp o ner.. vilse i örebro och lift och senare fel toa.. jobbig natt haha :)
Senare på kvällen i lördags blev det grillkväll hos thea. Väldigt trevligt men ja var en väldigt trött johanna!
I söndags åkte jag till moster i göteborg.. lr ja floda men samma typ :)
Riktigt mysiga dagar med hennes två små barn, erik 3 och emilia 4 månader.
Sen en liten tur till kungsbacka blev det också med bland annat en flotte tur med n,n och m. Trevligt iaf :)
Lillgrisen :)
Hem igår och då blev det senare frisören. Blond jo ja ser det.. Sjukaste ovanan.. lite små gult är det väl på vissa håll men vad gör man liksom haha. Nu kan man ju inte säg att ja inte är blond iaf. o känns skönt att va ljus igen. Efter det racade ja till martina för en liten kvällstalk innan hon skulle sova eftersom hon jobbar tidigt idag.
.
Idag blir det lite gym lr löp.. inte bestämt mig. just nu sitter ja o har prcis lika ont i magen som ja hade på min födelsedag.. jo jävla magkatarr som kommer tillbaka med jämna mellanrum.. hjärnan är väl småstressad men det är inte mkt ja tänker på.. lr hm kopplar väl bort det. SEn mot kvällen blir det winnerbäck i hok. hallå spontan men det tackar jag maria och micke för :)
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0