Hej och välkommen motivation

Fan va fint! hängde hos linnea igår och det var ett tag sen så det vart najs. Kvällen avslutas med att ngn som tycker att jag kan dra åt helvete hör av sig.. hm chocken med tanke på att det var ett halvår sen sist. men palla. helt seriöst så förstår ja mig inte på vissa människor..va har ja gjort liksom..
.
I morse blev det iaf gymet och sen efter det lite klippning av gräs på pappas jobb och sen direkt till anna för en trevlig stund där innan vi drog in till stan en sväng :)
.
Sen kan ja ju tillägga från igår.. mat på sanda med elli o prat prat om massa.. kändes precis som i ettan.. verkligen sorgligt att du flyttar upp nu och hejdået blev när ja jobbade lite senare på eftermiddagen.. men mån v.39 kommer jag:) Mysko sak som hände då samtidigt va att vi blev interjuade med värsta ullmicken.. ja själv först och ja höll på att dö..där kan man snacka konstig situation..
.
Nyss lr hmm nyss o nyss men en timme sen ja kom hem från en kväll på stora hotellet och mary kay. Väldigt trevligt som vanligt med alla glada ansikten :)
.
En bild från en av mina o annas sommar veckor förra året :)

Kommentarer
Postat av: anna

Men åh saknar den veckan :)

2010-08-27 @ 22:13:03
URL: http://aannafredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0