Inte konstigt va..

inte alls konstigt att ja har ont i magen igen.. att min magkatarr är tillbaka. Igår förmiddag hade ja lika ont som på min födelsedag i våras.. men nu hade jag iaf tabletter att stoppa i mig.. ett tecken på att ja inte ska stressa upp mig för saker och ting.. men ja menar.. kan ja ens vara stressad just nu, har ju semsester en vecka till..men jo.. igår tog det tid att somna.. låg och vände och vred. va fan ska massa tankar ligga i hjärnan och förstöra..o nu var det inte hur läget är precis precis nu utan om ett par dagar eller veckor, hur jag ska hinna med allt då samtidigt som hur ja ska ha råd..
Men jag bestämde en kort lösning som räddar allt för stunden iaf och jag kunde sova tillslut. Fast denna lösning kommer ja ha svårt att uträtta också. aj fan va de ska va jobbigt..
Men som sagt så är en sak säker.. ja måste stressa ner.. om ja inte vart stressad varför skulle då magkattarren dyka upp o vfr skulle ja tugga igen som aldrig förr..
.
Igår var iaf en go dag.. Tog tag i mitt liv verkligen på riktigt och sprang en sväng. Helt sjukt vilken ångest det kan finnas i en sån sak som att inte träna på ett tag. sen blev det en stund med linnea. Efter det in till stan och tjöt på jobbet en sväng och dirr därifrån till huskvarna för att bli upphämtat av maria och micke. Lars Winnerbäck vart de dags för. Och det var najs. Hela kvällen var sådär go liksom med alla förband och sen Melissa Horn och Lale. Sen att han av slutade med kom ihåg mig då och ja får liksom ingen ordning vart super! :)
.
Nu blir det strax gym med mamma och efter det blir det möte med Jessica på mary kay :)
Ikväll drar jag och linnea till Järnsida, Bergkvara, Kalmar för helgen.
.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0